
Kontakt z Nami
Bona Fide
ul. Ogrodników 22, 84-240 Reda
Woj. Pomorskie
E-mail: sklep@reefshop.pl
Telefon: 517-278-003
NIP: 958-089-01-84
REGON: 220333263

Sprzedaż Żywych zwierząt
Dostawa i opłaty
Sprzedaż wysyłkowa zwierząt morskich umożliwia teoretycznie wszystkim akwarystom dostęp do bogatej oferty sklepów, które prowadzą tą formę sprzedaży detalicznej. Teoretycznie dlatego, gdyż ma na nią wpływ wiele czynników, do których należą min:
a) temperatura powietrza na dworze podczas transportu(uzależniona od pory roku)
b) rodzaj i wielkość przesyłanych zwierząt
c) odległość pomiędzy nadawcą a odbiorcą
d) dyspozycyjność czasowa odbiorcy
Zamawianie
Przed złożeniem zamówienia na zwierzęta oraz żywy pokarm proszę upewnić się, czy są one dostępne. Część zwierząt sprowadzamy na zamówienie, co może opóźnić realizację zamówienia.
Statusy produktu:
na zamówienie - termin realizacji ok 7-10 dni, pod warunkiem, że produkt jest dostępny w hurtownii.
kwarantanna - ryby ze świeżej dostawy przechodzą u nas kwarantannę, podczas której obserwujemy zwierzęta, przyzwyczajamy do różnego rodzaju pokarmów oraz w razie potrzeby leczymy. Ryby karmimy mrożonkami - najczęsciej artemią. Uzupełniamy o lasonogi, kryl, krewetki czy ikrę, jaja homara. Dodatkowo podajemy suche pokarmy tylko wysokiej jakości, bogate w składniki odżywcze- takiej jak firmy Vitalis czy Easy Reefs. Do mrożonek dodajemy witaminy oraz aminokwasy firmy Brightwell Aquatics i czosnek. Wysyłamy tylko ryby zdrowe oraz jedzące (nie dotyczy specjalistów pokarmowych).
prawdopodobnie dostępny - zwierzęta powinny u nas pływac ale proszę się upewnić - sklep@reefshop.pl
Zwierzęta na zamówienie
Zwierzęta na zamówienie (oznaczenie na karcie produktu) przychodzą do nas zazwyczaj w każdy wtorek lub w środę, natomiast wysyłki wychodzą od nas poniedziałek-środa, proszę wiec wziąć pod uwagę, że czas realizacji takiego zamówienia może być dłuższy, tym bardziej, że nie zawsze wszystkie gatunki są dostępne. Część zwierząt zamawiamy bezpośrednio od exporterów z Kenii, Indonezji czy Wietnamu. Co tydzień mamy również dostawy zwierząt z europejskich hurtownii. Zwierząta na zamówienie staramy się zamawiać przy najbliższej dostawie ale nie zawsze są one dostępne - będziemy Państwa informować na bieżąco. Jeśli macie Państwo życzenie co do rozmiaru prosimy uwzględnić to w komentarzu ale niestety nie możemy dać gwarancji czy np. ryba będzie miała dokałdnie 5cm i czy będzie samicą. Staramy się uwzględnić wszystkie wymagania ale nie możemy tego zagwarantować.
Dostępność zwierząt znajdziecie Państwo na stronie holenderskiej hurtowni DeJong Marinelife https://shop.dejongmarinelife.nl/ Składamy w niej regularne zamówienia, a oferta jest aktualizowana w kazdy piatek po południu.
W przypadku zamawiania żywych zwierząt obowiązuje przedpłata.
Odbiór osobisty
Zwierzęta dostępne w naszym sklepie, zamówione przez sklep on line są rezerwowane na 48h, prosimy o jak najszybszy ich odbiór.
Nie rezerwujemy zwierząt.
Wysyłka
Obecnie zwierzęta są wysyłane firmą kurierską w styroboksach z ogrzewaczem ( przy niskich temperaturach na zewnątrz). Po wysyłce otrzymujecie Państwo poinformowanie o numerze paczki. Kurier podejmuje tylko jedną próbę doręczenia, prosimy więc zaplanować odbiór w terminie, w którym Państwo możecie ją odebrać. Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do środy.
Po odebrabiu paczki prosimy niezwłocznie sprawdzić stan zwierząt a w przypadku zgonu należy zrobić zdjęcia zwierzęcia w zamknietym worku i przesłanie zdjecia na adres sklep@reefshop.pl w ciągu max. 6 godzin od odebrania paczki.
Reklamacje
Reklamacje na żywe zwierzęta należy wysyłać do nas max. 6 godzin po wysyłce, koniecznie w dniu odbioru paczki. Należy wysłać zdjęcie martwego zwierzęcia w zamkniętym worku, tak aby strata była widoczna. Tylko reklamacja złożona w ten sposób zostanie przez nas zaakceptowana. Nie uznajemy reklamacji na zwierzęta, które padły w akwarium: nie wiemy, jak przebiega aklimatyzacja, jakie są warunki w zbiorniku oraz jaka jest w nim obsada. Te wszystkie czynniki mają znaczący wpływ na kondycję zwierząt.
Uznanie reklamacji oznacza zwrot środków na konto.
Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania dot. zwierząt - ich wymagań, sposobu karmnienia, kompatybilności z innymi zwierzętami śmiało do nas dzwońcie i piszcie. Chętnie pomożemy.