Kontakt z Nami
Bona Fide
ul. Ogrodników 22, 84-240 Reda
Woj. Pomorskie
E-mail: sklep@reefshop.pl
Telefon: 517-278-003
NIP: 958-089-01-84
REGON: 220333263
Fauna Marin Bacto Energy pożywka dla bakterii
Opis
BACTO ENERGY to specjalne źródło węgla zapewniające optymalne zaopatrzenie akwarium w bakterie rozkładające zanieczyszczenia. Dodając Bacto Energy, bakterie filtrujące rozmnażają się bardzo silnie i tym samym wiążą różne składniki odżywcze, takie jak azotyny, azotany i fosforany w biomasie lub je rozkładają. * dawniej: „Ultra BAK” *
Fauna Marin BACTO ENERGY jest specjalnym źródłem węgla dla optymalnego zaopatrzenia akwariów morskich w bakterie rozkładające zanieczyszczenia.
- bezpieczna redukcja azotynów, azotanów i fosforanów
- niezawodny rozkład związków azotu
- ukierunkowane wsparcie bakterii denitryfikacyjnych
- ekonomiczne dzięki dużej koncentracji
- łatwe do dozowania i całkowicie bezpieczne dla raf
Dawkowanie:
2 - 5 ml na 1000 litrów
dziennie, w zależności od zawartości składników odżywczych i liczby zwierząt.
W starszych basenach o wysokich wartościach odżywczych należy najpierw przeprowadzić redukcję fosforanów za pomocą ULTRA PHOS i zmniejszyć dawkę o 75%.
Teraz zwiększaj dawkę o około 10% co 2 tygodnie, zawsze sprawdzając aktualne wartości wody.
Jeśli na szybach i kamieniach pojawiają się śluzowate osady, dawka jest zbyt wysoka.
Prosimy o ostrożne wprowadzanie wszystkich zmian w akwarium!
Skład:
woda, chlorek wapnia, siarczan magnezu, chlorek potasu, octan etylenu, octan sodu, etanol, pepton, trypton, chlorowodorek L-histydyny,
D-fenyloalanina, L-treonina, DL-tryptofan, DL-walina, chlorek tiaminy, nikotynoamid, ryboflawina, chlorowodorek pirydoksyny, cyjanokarboksylan Sól sodowa 4-hydroksybenzoesanu metylu
oraz wiele innych kwasów organicznych i pierwiastków śladowych.
Uwaga dotycząca bezpieczeństwa:
Trzymaj produkt z dala od dzieci.
Nie stosować w przypadku zwierząt wykorzystywanych do zdobywania pożywienia.
Nie wdychać, nie połykać.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.